راستينراستين، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤راستین نفس مامان❤

شیطون بلا

1390/1/28 13:33
نویسنده : مریم
122 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی از اداره اومدم خونه مامان گفتن راستینی هیچی نخورده فقط شیرخشک!! خلاصه از سوپ گوشت با برنج شروع کردم..لب نزد..حتی با ماست که عاشقشه!! بعدش پوره هویجو امتحان کردم اونم نخورد.. بعدش سوپ فیله با جو رو امتحان کردم..اونم نخورد..خدایا این بچه باز چش شده؟؟؟؟حتی سرلاک هم نخورد!! ای بابا..

 

از غذا خوردن بگذریم..

شیطون شده ماشاا.. بلا...

تازه دوروزه که یاد گرفته کامل چهار دست و پا بره.. اما دیروز که تو تختش گذاشتم تا برم براش غذل بیارم اومدم دیدم وایساده.. رادینی انقد ذوق کرد..انقد قربون صدقش رفت که نگو..

بعد از اون تا رو زمین میذاشتمش می رفت سمت مبل و وایمیستاد و جیغ می زد..حسابی هیجان زده بود..رادینی هم براش ادا در میاورد و راستینی از ته دل قش قش می خندید.. قربون جفتشون برم من..

خلاصه دیگه یه لحظه ام آروم نمیشینه ..تا یه دمپایی می بینه با چهار دست و پا به سرعت به سمتش می ره...فکر می کنم کنترلش برای مامانم خیلی سخت بشه.. فقط خدا باید کمک کنه..

خدایا همه بچه ها رو در پناه خودت حفظ کن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)