راستينراستين، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤راستین نفس مامان❤

دندون بالایی

1390/1/31 13:32
نویسنده : مریم
126 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تا صبح راستینی بهم چسیبده بود و آروم و قرار نداشت..تو بغلم خوابوندمش تا مطمئن شه پیششم اما بازم تا تکون می خوردم فکر می کرد دارم می رم و میزد زیر گریه.. خلاصه تا صبح مراقبش بودم و نخوابیدم.. صبح می خواستم برم اداره اما ولم نمی کرد.. مامان اومدن و با چند تا اسباب بازی مشغولش کردن و من در رفتم..

اما تو اداره بغضم شکستم و ناخواسته گریه کردم..

وقتی برگشتم سر حال بود و می خندید اما نخوابیده بود.. پرید بغلم ..دیدیم دندون بالاییاش نیش زده.. خدایا شکرت.. بالاخره برا یه مدتی می تونه راحت غذا بخوره..

ساعت یه ربع به ۶ که می خواستیم رادینی رو ببریم کلاس پیانو.. راستینی رو هم لباس پوشوندم و تا کالسکشو دید یک ذوقی کرد و خودشو پرت کرد سمتش.. جانم..

با هم پیاده رفتیم تا کلاس و یه کم که راه رفتیم راستینی بالاخره خوابید.. وقتی رادینی از کلاس اومد راستینی هم بیدار شد . .. از سوپری برا راستینی نون خریدم و دادم دستش.. وای چه خوشگل ملچ ملوچ می خورد...

خدایا شکرت....خدایا این دو تا گل پسرو سالم در پناه خودت حفظ کن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)